Monday, November 5, 2012

ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ,ΕΝΑΣ ΦΤΩΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ


«Εγώ φταίω για την πτώση της εταιρείας μου γιατί δεν διέκρινα έγκαιρα την οικονομική κρίση και δεν κράτησα τίποτα για τον εαυτό μου. Με βρίσκω καλό στη δημιουργικότητα και ακατάλληλο στα επιχειρηματικά θέματα. Με τα οικονομικά ασχολούνταν άλλοι, που αποδείχτηκαν το ίδιοι άχρηστοι με μένα» δήλωσε ο Λάκης Γαβαλάς στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» μέσα από τη φυλακή που βρίσκεται τους τελευταίους εφτά μήνες. «Με ψυχολογικές μεταπτώσεις περνάει ο καιρός μέσα. Όσον αφορά νέες φιλίες, τι να πω... σκέφτομαι αν είχα φίλους πριν. Μάλλον είχα μόνο γνωστούς κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Γενικά στη φυλακή δεν είμαι απρόσιτος. Είμαι κανονικός άνθρωπος. 'Εχω κάνει λοιπόν και γνωριμίες και εδώ που είμαι σήμερα. Κάποιοι με θέλουν αποδιοπομπαίο τράγο ανάμεσα σε ληστές και εμπόρους ναρκωτικών». 
Όσο για την πορεία του τα προηγούμενα χρόνια, τη λαμπερή ζωή που έκανε και την περηφάνια του για τις 423 τσάντες Hermes, ο Λάκης Γαβαλάς δήλωσε ότι «ευτυχώς έχω πολλά πράγματα να καυχιέμαι ότι δημιούργησα και πέτυχα. Ανάμεσά τους και οι τσάντες που σχεδίασα για τον οίκο Hermes. Σας διαβεβαιώνω ότι πουλήθηκαν πολύ περισσότερες από 423. Σήμερα δεν έχω καμία. Πουλήθηκαν όλες και είμαι περήφανος για αυτό. Υπήρξε εντυπωσιακός βίος. Με πρωτότυπες φωτογραφίσεις, επιδείξεις, θεάματα. Ήταν εντυπωσιακή η δουλειά μου. Εγώ αισθάνομαι γαλήνιος και οι επικριτές μου πάντα θα με ζηλεύουν. Ο Λάκης Γαβαλάς δηλώνει πλέον ένας φτωχός άνθρωπος: «Σήμερα όλη μου η ακίνητη περιουσία έχει προσφερθεί στο Δημόσιο για να καλυφθούν τα χρέη προς αυτό. Δεν έχω δεκάρα τσακιστή και πουθενά».

No comments:

Post a Comment