Monday, October 29, 2012

ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΝΔΡΟΣ...


Ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική επειδή ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ !
 
 
 ΑΝ, λέμε ΑΝ, ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :
Και γιατί πρέπει να πας εσύ;-
 
Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον;
 
Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός;
 
Χωρίς εσένα δεν γίνεται;
 
Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;-
 
Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο;
 
Τι κρύβεις; -
 
Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;-
 
Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!-
 
Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό.
 
Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.-
 
Αν βγεις από την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.-
 
Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, βλαμμένη; Τι τρέχει με σένα και αυτήν τη γριά;Δεν μπορείς να πας! Τελεία και παύλα!-
 
Μην ντύνεσαι, διότι μόνος σου εσύ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

No comments:

Post a Comment