Sunday, October 14, 2012

ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΗΤΑΝ Ο ΛΑΜΠΗΣ ΛΙΒΙΕΡΑΤΟΣ



Σαν “βόμβα” έσκασε πριν λίγες μέρες η είδηση πως γνωστός τραγουδιστής νοσηλεύεται σε ψυχιατρική κλινική. Όσοι έμαθαν ότι πρόκειται για τον Λάμπη Λιβιεράτο, αν και γνώριζαν πως τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε δυσκολίες δεν πίστευαν πως θα χρειαζόταν να μείνει για ένα μήνα στο “Σωτηρία”.
 
Το διαζύγιο του, ο θάνατος του αδερφού του, αλλά και τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε, ήταν οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση. Ο γνωστός τραγουδιστής έπεσε σε κατάθλιψη, δυσκολευόμενος να τα διαχειριστεί και αποφάσισε να μπει στην κλινική.
 
Τα ΜΜΕ κράτησαν κρυφή την ταυτότητά του όλο αυτό το διάστημα, σεβόμενα την οικογένεια και τα παιδιά του. Τώρα όμως που εκείνος άρχισε να διαχειρίζεται την κατάσταση και βγήκε από αυτήν τη σκοτεινή περίοδο της ζωής μίλησε για τις δύσκολες ώρες που πέρασε, δηλώνοντας με αισιοδοξία πως τώρα “είναι καλά και το παλεύει”.
 
Όπως διαβάζουμε στο “Πρώτο Θέμα”, ο ψυχίατρος, του, του συνέστησε να νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική για να ηρεμήσει και να ξεπεράσει τα προβλήματα που τον “στοίχειωναν”...
 
Για την απόφαση του να νοσηλευτεί, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Ζήτησα μια ιατρική βοήθεια όπως χιλιάδες κόσμος. Μπήκα στην ψυχιατρική κλινική με συμβουλή του γιατρού μου, και δική μου πρωτοβουλία. Πηγαίνεις πια στα φαρμακεία και βλέπεις ότι ένα συγκεκριμένο είδος φαρμάκων είναι σε έλειψη. Πάρα πολλοί άνθρωποι πια παίρνουν αντικαταθλιπτικά. Δεν είναι σπάνιο, ούτε ασυνήθιστο. Έτσι έγινε και με μένα. Στο νοσοκομείο είδα ανθρώπους με πολύ πιο σοβαρά προβλήματα από τα δικά μου. Χρειάστηκα ιατρική βοήθεια και τη ζήτησα. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα, είμαι μια χαρά”.
 
Παράλληλα, ο Λάμπης αναφέρθηκε στη δύσκολη περίοδο που βιώνουμε όλοι: “Είμαι καλά, το παλεύω, αλήθεια. Είναι δύσκολη αυτή η περίοδος για όλους. Προσπαθώ να δω τα πράγματα με ψυχραιμία για ν΄αντιμετωπίσω τα προβλήματα. Θα τα καταφέρω και θα σταθώ στα πόδια μου”.
 
Τέλος, λέει για τους ανθρώπους που του στάθηκαν: “Είχα μεγάλη βοήθεια. Οι φίλοι μου, μου στάθηκαν πάρα πολύ. Είμαι ευγνώμων”.

No comments:

Post a Comment